Thursday, July 17, 2008

Majlis Pertunangan Kakak

13 Julai 2008. Satu tarikh dimana seorang insan merangkap kakak kandungku telah sah ditunangkan dengan buah hati pilihannya. Majlis yang ringkas berlangsung dengan lancarnya diteratak burukku pada jam lebih kurang 3 petang, dimana pihak lelaki dihadiri seramai 9 orang yang terdiri daripada ahli keluarga terdekat sahaja termasuk ayah dan ibu pihak lelaki.

Terfikir sejenak, aku ni bila la nak merasa saat sama seperti kakak aku rasa ye? Perasaan yang sama sewaktu 2 orang abang aku turut sama ditunangkan dan diijab kabul satu tahun yang lepas. Tapi kedua majlis pertunangan abang-abangku tak sempat untuk aku hadiri, cuma sekarang ni saja untuk majlis kakak aku, aku diberi peluang dan kelapangan untuk sama-sama hadir dimajlis berkenaan.

Orang cakap rahsiakan pertunangan, umumkan pernikahan. Tapi aku nak umumkan gak kat sini..haha.. Aku nak membebel banyak-banyak pun semacam tiada buah fikiran je, so aku nak kongsi la sedikit gambar semasa majlis tersebut dilangsungkan. Okeh, enjoy..


Hantaran pihak perempuan


Hantaran pihak lelaki


Rombongan lelaki. Tunangannya adalah yang berbaju putih tu


Pihak perempuan. My moms there?huhu


Mari menyarung cincin..


Melantak time..yum..yum..

Doakan semoga mereka berjaya diijab kabulkan, dan kekal bahagia sehingga ke akhir hayat.. Amiin..

* S A A T K U B I L A ? *

3 contengan diterima:

pawanayah on July 18, 2008 at 4:42 PM said...

salam...
wah,bestnyer akak akhi dah tunang..
semoga selamat hingga ke jinjang pelamin dan bersama sampai akhir hayat (^_^)

akhi bila lagi???
jangan lupa habaq kat ana ya..
hehe...

~Cinta Cukulet~ on July 18, 2008 at 6:54 PM said...

salam...sorry komen at sini..shoutbox kena block hehe...mekasih sudi melawat blog saya..mekasih jugak for the link hehe
p/s : saya tak makan saman, saya makan nasik je hehe

Lisam on July 18, 2008 at 11:29 PM said...

to pawanayah~
salam..
ana? haha..
nti tlg la carikan ana sorg calon..
enitime je ana p masuk..
hehehe.....

to cinta milo ais
salam..
wah, kesiannye kene block. cik milo ais panggil la alien pale ijau tu tlg buang block site tu..hehe

p/s:ooo..makan nasik..ingatkan makan beras yg dimasak..ooo

 

© 2010 Antara Cita dan Cinta Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal