Thursday, June 4, 2009

Dikala Tag Datang Menjengah

Lama dah rasanya cik Joan aka Seekerz kasik benda alah ni. Tapi disebabkan dah lama mengurangkan aktiviti berkunjung dan menceroboh sambil membuat kacau dibelog-belog sahabat dek kerana kesibukan sendiri, maka ter-delay la dalam usaha menjawab dan sama-sama bermain benda ni. Lagipun malam ni niat nak menulis membuak-buak, tapi eloknya aku post-kan dulu benda ni. Sebenarnya masih ada satu lagi tag terbaru dari saudari Aisya berbaki yang belum aku jawab, tapi nanti la bila ada masa aku selesaikan yang lagi satu tu. Sekarang ni layan yang ni la dulu. Itu pun kalau rajin la engkorang semua nak melayannya. Kalau taknak, nah amik duit doploh sen ni, pergi main jauh-jauh..shooh..shooh..

Teringat thread kat ili pasal 10 jenis orang yang main friendster. Ngaa.. memang terkena la kalau duk buat benda ni. Tapi aku pedulik hape, lantak aku la..hahaha

Lets begin..
Name : Lisam
Sisters : 104
Brothers : 35 
Shoe size : 215 
Height : Sejuta nam
where do you live : Beside you

Have you ever..
Been on a plane : plane always been on me
Swam in the ocean :  nak mati?
Fallen asleep at school :  nop..then once again i'm lying
Broken someone's heart : always..sukatikakiku r
Fell off your chair :  nop..
then again i'm lying too
Sat by the phone all night waiting for someone to call:  menunggu orang 3P tepon tuk pegi jawab exam
Saved e-mails : i loved to delete my emails

What is your room like :
must have : cam reban kambing
others: sengal
What's right beside you : malaikat
What is the last thing you ate : telinga hosmet
Ever had..
Chicken pox : ye
Sore throat : sure..
Stitches :  malas nak pikir pe kebende nih
Broken nose :  dah repair

Do you..
Believe in love at first sight : i believe in love with many-many-many-many sight
Like picnics : buang masa

Who was/were the last person ...
You danced with : maradona
Made you smile :  kerbau Pak Mat
You last yelled at :  diri sendiri
Talk to someone you like : cakap ngan  botol kicap lagi best
Kissed anyone :  anak buah
Get sick :  wooaarrghhh
Talk to an ex : someone's ex
Miss someone :  myself
Who do you really hate:  nope

Aaaa...ada lagi soalan-soalannya, terlalu banyak dan memeningkan kepala lutut dan saraf-saraf otakku. Dan melihatkan jam sekarang dah kul 3.20 pagi, jadi mitak izin untuk skip je soalan-soalan selebihnya. Kalau aku jawab pun, pasti mengarut ntah pape je. Membuang masa dan tenaga korang je membacanya. Nanti kat akhirat, aku juga korang persalahkan bila ditanya kemana usia mudamu dihabiskan? Aku pok la pale korang nanti kalau jawab buang masa masuk belog aku ni..ngeee~


Chow chin chau chow kit road..

* M I S I N G *
 

© 2010 Antara Cita dan Cinta Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal