Sunday, July 26, 2009

Makcik Tag Yang Sengal

Disebabkan kekurangan buah fikiran dan kesuntukan masa kononnya, maka malam ini aku ingin menjawab la satu tag yang telah pun dihadiahkan oleh seorang puteri islam. Kenapa namanya puteri islam? Mungkin beliau terlalu taksub dan kipas susah mati kepada Persatuan Puteri Islam disekolah rendahnya dahulu. Mungkin juga kerana beliau seorang perempuan, kerna itulah namanya diberikan sedemikian rupa.

Ops, entry kali ni bukan nak cerita serba serbi pasal budak tu, nanti tak pasal-pasal diberkenan dirinya pada aku susah pula..ngehehe

Sepatutnya malam ini aku habiskan dengan membaca serba sedikit untuk persediaan sesi temuduga esok, tapi disebabkan sudah bosan dan nak meluak membaca segala macam info tersebut, maka dengan senang hatinya terasa ingin pula bermain benda alah ni. Jadi jom pakat membuang masa membaca benda karut wa marut ni..zasss

1)Bekas kekasih saya adalah :
-anda yang membaca

2)Saya sedang mendengar :
-ekzos kereta

3)Mungkin saya patut:
-tidur secepat mungkin

4)saya suka:
-piat telinga orang

5)Sahabat-sahabat baik sy:
-yang suka belanja saya

6) Saya Tak Faham:
-subjek BI masa darjah 1..16 tahun lepas

7)Saya kehilangan:
-makanan yang saya telan

8)Ramai yg kata:
-dragon ball ada 7 biji semuanya

9)Makna nama saya:
-aaa..aaa..maakk...tak reti nak jawab soklan ni

10) Cinta itu adalah:
-sedap dan rangup dimakan begitu sahaja

11)Di suatu tempat seseorang sedang:
-mengorek hidungnya

12)Saya akan cuba:
-membantu orang itu mengorek hidungnya juga

13)Ayat "Selamanya" membawa maksud:
-tu perkataan, bukan ayat..BM dapat bape neh??

14)Telefon bimbit saya:
-suka menghabiskan kredit saya

15)Bila saya terjaga dr tidur:
-ku lihat air liur kawanku meleleh-leleh memenuhi bantalnya

16)Saya meluat bila melihat:
-katak gelakkan saya masa saya mandi

17)Pesta/Parti adalah:
-p tanya haji gugel ataupun paksu wiki lagi bagus

18)Haiwan yang paling comel yg saya pernah temui:
-kawan serumah saya

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya:
-kekanak..boleh berbogel kesana kemari tanpa rasa malu

20)Hari ini :
-hari ahad..kemarin jumaat dan esok isnin

21)Malam ni saya akan:
-jawab soalan kamu ni laaa

22)Esok sya akan:
-bukak belog dan tengok sape yang rajin komen posting ni

23)Saya betul2x inginkan:
-siapkan benda alah ni cecepat

24)Ketika sy lihat wajah saya di cermin pagi nie:
-wei..bile ko nak ensem?? haha

25)Pusat membeli belah / arked permainan :
-semalam p toys r us..dapat kad free

26)Makanan barat atau jepun:
-mamak sudah

27)Bilik yg terang atau gelap:
-ada lampu yang boleh menerangkan dan menggelapkan bilik

28)Makanan segera adalah:
-perlu dihabiskan dengan kadar segera

29)Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
-lupe dah..dari tadi hanya diam seribu bahasaaa

30)Siapa yang anda mahu tag????
-makcik kantin dan pak bilal kat kampung..hape, ingat diorang tade belog ke?

Abes pun. Tapi masih ada satu lagi tag yang berbaki, kot. Dari cik rerama yang comey lotey tuh. InsyaAllah, kalau wase bosan lagi, akan menjawab pula tag cik rerama. Tata..

* K E R I N D U A N *

6 contengan diterima:

1jja1912 on July 27, 2009 at 1:08 AM said...

HEHEH..dapat gak yea..
saya tak nak jawab dah tag2 g pasni..
huuhu..kalau di tag juga, saya akan jawab ke emel orang yang bertanya..kuikuikui..

;D

puterinurzahra on July 27, 2009 at 1:41 PM said...
This comment has been removed by the author.
illa said...

wakaka....

adei..jawapan yg sugguh saidis..
takper2....(^_^)

sakit perut baca...

pasnie blh bg lagi...

lalala......

Lisam on July 28, 2009 at 12:44 AM said...

to ijja
rajin beno ijja nak jawab kt emel..
tulih jah kat belog, sekurang2nye tade la belog bersawang sangat..
tade la macik2 nak p kutuk belog berhabuk..hoho

to puterinurzahra
kalo ade soklan camtu, pakcik nak jawab camni..

"kamu yang sengal mencipta soalan ini"

aci x? ngehehe

to ila
ila nak kasik lagi?
jangan la kasik tag, bebile kasik la eskrem ke, topup ke, biskut merie ke, ade la pekdahnye jugak..^^

NorSaidaH on July 28, 2009 at 4:23 PM said...

salam...
hak3..xpasal2 gelak sorang2 kat bilik neh..lntak la rumate nk ckp gapo pn..haih~

Lisam on July 29, 2009 at 2:09 AM said...

neno..neno..

saya dari jabatan orang sakit jiwa semalaya, cik saidah anda ditahan. sila ikut kami..

neno..neno..

 

© 2010 Antara Cita dan Cinta Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal