Tuesday, July 14, 2009

Pembersihan

Alahmdulillah, kaki sekali lagi menjejakkan dirinya di bumi Lembah Klang. Sebulan lebih berada di bumi Terengganu, menghabiskan sisa-sisa hidup dan melepakkan diri sendiri disana, kini kembali menyibukkan diri di bumi yang penuh dengan kesibukan dan kesesakkan.

Bukan nak update apa-apa pun lagi ni, cuma tangan terasa gatal nak menaip sesuatu je sebagai pengisian (mungkin karutan yang membuang masa anda untuk membacanya) kat dalam belog yang dah tahap gaban menyimpan sawang dan lumut-lumut hijau, kuning dan kelabu taik anjing nih.

Banyak peristiwa yang berlaku, samada yang melibatkan diri sendiri mahupun tiada kena mengena dengan diri kita, tapi kehidupan mesti ditempuhi semampu dan sebaik mungkin. Hari ini mungkin kita diatas, esok lusa mungkin kita bakal jatuh ketepi mahupun kebawah terus. Apa-apa pun, kesabaran dan keyakinan pada rahmat dan pertolongan Allah haruslah terus tersemat kukuh disanubari. Ingat, Allah sentiasa adil dan betul. Kita je yang bangsat menzalimi diri sendiri.

Adios..tata

* S E N Y U M L A H *

6 contengan diterima:

1jja1912 on July 14, 2009 at 2:37 PM said...

salam alaik..ya Lisam..
sudah kurang serinya tanpa hupdet lisam nih..
patut arr memanjang jer senyap..

neway..selamat kembali.. hope cuci cepat2 lantai, dinding blog ni..nnt org datang bleh tergelincir dek tebal lumut..heheh

>>selamat membeli penyapu sawang.. <<

rerAma chUmey on July 14, 2009 at 6:06 PM said...

salam..

hehe..broLisam dh kembali menghapdet blognye yg semakin bersawang!!

Princess aries on July 18, 2009 at 9:58 PM said...

ooo..pok cik dah balik..
baguslah lama dah mok cik xbaca n3 pok cik.

Lisam on July 18, 2009 at 10:50 PM said...

sabar orang-orang kampung ku sekalian, bukan ku tamau menghapdet, tapi Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk hambanya..hihihi

ijja, tolong beli penyapu..

rerama tolong sapu sawang..

princess tolong buatkan air tuk pakcik, bukan dorang berdua..

hahaha...

1jj4 1912 on July 20, 2009 at 3:25 AM said...

dah beli..up g beli vacuum cleaner..
okeh..sy da beli..yg lain tlg bersihkan.. ;D

Lisam on July 24, 2009 at 11:37 PM said...

suoh masyit tolong bersihkan..
die bukan de keje pun...

 

© 2010 Antara Cita dan Cinta Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal