Tuesday, September 29, 2009

Tuwiter-kan Diri Sendiri

Kanak-kanak kiut ini baru nak belajar main benda alah bernama tuwiter ni. Hape kegunaannya, kepentingannya, kebestannya, kenikmatannya dan kesengalannya, haku sendiri pun tak tahu la. Orang lain main, kita nak main jugak, tapi hape kejadahnya benda yang kita main tu memberikan kebaikan dan manfaat kat diri sendiri, kita pun tak tahu. Same as me lah.

haha..

Jadi, marilah kita sama-sama bermain dan memainkan diri sendiri dengan benda ni. Jangan risau, ianya percuma. Hanya perlu bayar bil internet dan bil letrik kat rumah je. Kalau tak bayar, memang benda alah ni tak boleh nak main, belog ni pun korang tak boleh nak masuk jugak, lain la kalau kampung korang canggih bebenor ada CC.

Sila-sila kelik kat gambo kiut miut dan comel lotey dibawah ^^

tuwiter-beso

Dah, sambung buat kerja.

Ops, lupa nak ucap. Selamat hari raya ke 10. Maaf zahir batin. Jangan lupa pose nam!

* A N T A R A D U A *

4 contengan diterima:

cikgu_eya on September 29, 2009 at 10:55 PM said...

haaa.... mu tuh lisam, qada' pose dulu. kata, banyak tinggal pase... muahahahahaha.....

eh, lupa... salam... ^^

saya 'dia' said...

aih??

bro lisam tinggal pose??

canne cikgu eya tau?

jeng...jeng..jeng...

ape nk di kato...hehehee

Lenggang Kangkung on October 1, 2009 at 11:06 AM said...

Jemput lawati twitter tazkirah saya di :

http://twitter.com/tazkirah

Anonymous said...

http://twitter.com/skyjamil

selamat datang ke twitter skyjamil

 

© 2010 Antara Cita dan Cinta Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal