Friday, March 14, 2008

1st Post..haha

Assalamualaikum . . .


ermmm...alhamdulillah, hari ni aku ngn lobang hidung yg kombang kempis tanda bangga telah berjaya men'create' aku punye blog sendiri..ngeh3x..

agak lame jugak la aku mengambil mase tuk membuka blog ni, walaupun telah lame menanam minat n keinginan tuk membuka blog sendirik..alhamdulillah, berkat mase dan kesempatan yang Allah berikan pd aku malam ni, aku dapat gak curi mase ckit, create n lancarkan akunye blog ni..aku sendiri pn tataw nk tulis pe, sbb aku ni bknnye jenis suke mengarang pn, tp timbul minat bile bace blog sahabat2 yg aku kenal n xkenal kat tenet..harap la mane abg2 n akak2 yg teror2 sume dapat menunjuk ajar hamba yg baru bertatih ni mem'blog' ngn betul n sebaik yang mungkin..hehe

apsal aku pilih name blog aku "Antara Cita dan Cinta" ek ?ermm..ntah la, aku pn cm malas nk pikio lagik, tp yg pastinye, aku ade sebab tersendiri..hahahha..nanti la, bile aku de mase terluang, aku cite la sikit sebanyak pasal name blog aku neh..aku pn malas nk pk lg, sbb aku de byk lg keje nk setelkan ngn aku nye blog ni..nak mekap ckit bg lawao n sodap dipandang ckit..huhu

ok, selamat mem'blog' buat diri aku, selamat membaca buat korang sume, and semoge diberikan tunjuk ajar pd hambe yang kerdil nih..kekeke

salam..:)

0 contengan diterima:

 

© 2010 Antara Cita dan Cinta Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal