Sunday, March 16, 2008

Untukmu Ratuku



Salamun alaik....

Wanita...Ermm, ape yang aku pikio skrg pn aku tatau la..Tetibe perkataan "wanita" terkeluar kat pale otak aku, trus jadi perkataan pertama aku taip tuk akunye post kali ni..Wanita, mak aku, kakak aku, adik pompuan aku, bakal sayap kiri perjuangan aku kelak..ngeh3x..Ape la aku ni, ngaji lom habes, sebok duk pikio mende2 ni..

Tapi kadang2 bagus gak, sebagai penaik semangat..Semangat untuk lebih berusaha menjadi lebih baik, semangat tuk lebih kuat belajar, moge seksok aku dapat keje yang bagus..Bile dah ade keje yang bagus, baru kompiden ckit nk g memetik bunge kat taman larangan pak mail ke, pak dolah ke, n mane2 pak laa yang sudi terime aku jadik menantu dorang..heh..Kalu gaji pn takat cukup makan aku sorang je, camne nak tanggung anak dara orang, mak bapak mane nak kasi anak diorang kat kite kan ?? Tul x ? Mesti la betuull..kekeke

So, video ni aku tujukan la kat sape2 pn yang sudi menunggu ngan sabarnye streaming youtube yang kekadang ( or maybe alwayz ) lembab ngalahkan kura-kura patah kaki..lol

Okes, hope you olz muhasabah diri memasing ( pesanan tuk diri aku gak sbenonyerr )...ahaks

0 contengan diterima:

 

© 2010 Antara Cita dan Cinta Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal