Saturday, March 15, 2008

Alhamdulillah...

Salam..
Hari ni hari ke 2 blog aku dilancarkan..alhamdulillah, aku ngn kompidennye mengatakan blog aku ni dan pun hampir menepati apa yang aku impikan selama ni..:)

Syukran jazilan kat sorang akak ( along ) dari al-azhar yang sudi melayan kerenah aku ni selama aku mengedit blog aku nih..banyak aku curi idea2 dr blog die..kekeke..harap along halalkan la ye ? And for u olz yang sudi singgah jap kat blog aku ni, thanks for ur support..keep going on reading and commenting my blogz..huhu

Aku pun dah ponat sesangat tahap gaban nak kalah dah ni..xcukup tido aku dibuatnye dek ghairah sgt mengedit blog aku neh, walaopn xla seberape sangat yang aku buat..heh..biase pas subuh, membuta la keje aku, tp pg neh aku dah jadi baik, pepagi lagi aku dah mengadap laptop..muahahahaa

Wokeh, aku nak rehat lak..byez2 for this time..

salamzzZZzz...:p

0 contengan diterima:

 

© 2010 Antara Cita dan Cinta Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal