Saturday, December 13, 2008

Menjawab Tag Dari Cik Seekerz

Suatu masa, pakcik baru balik dari menyambut hari raya korban atau nama lainnya hari raya haji atau lebih sedap didengar, hari raya aidiladha, melilau-lilau diblog sendiri, dan mendapati seorang kenalan blogger yang asalnya merupakan rakan merapu di iluvislam.com telah pun meninggalkan sedikit pesanan yang merupakan pemberian di shoutbox pakcik yang sememangnya sentiasa sibuk dengan adegan merapu-rapu oleh makhluk-makhluk yang pakcik sendiri kurang mengenalinya, tapi pakcik buat-buat kenal jela.

Cik seekerz ni pun satu, orang tengah sibuk-sibuk sambut raya haji, boleh pula dia bagi pakcik hadiah tag mengetag ni. Kok kalo diberi daging sekilo ke, pakej buat haji ke, melancong ke tanah suci mekah selama 3 hari 3 malam beserta sarapan pagi pun ok la juga, ini diberi pula soalan-soalan yang pakcik sendiri pening nak menjawabnya. Tapi takpe lah, pakcik cubalah jawab sebab susah-susah cik seekerz menyenaraikan nama pakcik sebagai penerima tag beliau ini, kena la pakcik menerimanya kan. Kecil hati nanti, susah pula pakcik nak memujuknya. Apa-apa hal, mekasih ye cik seekerz. Pakcik jawab kut melayu la, sebab pakcik tak reti nak merapu kut bahasa orang putih ni. Berbelit lidah. Layannzz..

1.Do you think you're hot??
Kalo duk tengah panas, dalam oven, ataupun atas pemanggang ikan bakar, memang hot bebenor la pakcik ni~

2.Upload your favourite picture of you
Gambo sorang ayah memimpin anak lelakinya untuk ke masjid. first time dapat gambar ni bertahun-tahun yang dulu, dah memang suka bangat. sampai skrg, masih lagi suka~

3.Why do you like that pictures?
Nak jadi macam ni gak nanti. layak ke masalahnye~

4.When is your last time you ate pizza??
1 to 2 years ago. Memabazir la, dah le mahal nak mampos~

5.The last song you listened to
Unic - Insan Bernama Kekasih. Incik Lisam perasan ade aweks le tu. Dasar tak laku~

6.What are you doing right now beside this??
Pikir nak buat ape malam ni. Penatlah, seharian bekerja. Malam2 camni pikir nak rehat je~

7.What Name would you prefer beside yours??
Susah tau parents pakcik pikir name pakcik ni, tanak la name len. Tapi suke name umar mujahid, leh kasik kat anak nanti ni..ekeke~

8.People i tag.
Pakcik baik ati kali ni, malas lak nak cari mangsa tuk main manatang nih. Sebab cik seekerz dah mencuri awal-awal mangsa yang pakcik berkenan sangat nak kenakan~

Sekian dimaklumkan..

* B I L A H A T I R I A N G *

3 contengan diterima:

patrik starpish on December 14, 2008 at 12:14 AM said...

1.Do you think you're hot??
~patrik rase cam hot dog

2.Upload your favourite picture of you
~gambo kuhcing

3.Why do you like that pictures?
~ntah la...

4.When is your last time you ate pizza??
~apo kena mengena piza nie?

5.The last song you listened to
~talib al habib-kalimatan

6.What are you doing right now beside this??
~surf tenet,download n dengar lagus

7.What Name would you prefer beside yours??
~leh tukar name ker??

8.People i tag.
~nie tag apo nie?tag team ker?

Pencinta Ilahi on December 14, 2008 at 9:17 PM said...

hebak2 patrik...hebak po jebak..hak3x

Unknown on September 29, 2015 at 9:17 PM said...

網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ

 

© 2010 Antara Cita dan Cinta Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal