Monday, September 15, 2008

Dapat Tag Lak..

Alhamdulillah, semalam jenjalan kat blog kawan-kawan, pastu tertengok la satu tag gambo smiley yang cute miut cam kat bawah ni. Ingatkan dorang saje-saje je letak, tapi rupenye ni satu permainan tag mengetag. Patut la kebanyakan blog yang aku masuk, ade je pic ni. Budak-budak ni bulan puasa pun nak main tag ni gak. Bebawak la berpuasa sama benda-benda camni..huhu.. Dan siapakah yang telah berani mengetag aku kali ni?

....hohohoho....

Ni tagline si empunye badan yang mengetag aku kali ni. Kalo yang bese masuk iluvislam.com memang akan kenal la dengan ayat gelak sakan sambil memuncungkan mulut tu. Siapa lagi kalo bukan Cikgu Eya sorang tu. Mekasih ye cikgu, susah-susah je kasik tag kt ana. Nanti kem salam kat anak-anak murid cikgu ye. Disebabkan cikgu dah senaraikan nama sebagai penerima tag ni, jadi menjadi tanggungjawab ana la nak sama-sama menpedajalkan mana-mana insan lain pula. So, kita lihat sapa yang kena....

Ni gambar smiley tu. Canteekk.. InsyaAllah, tetap bersinar sepanjang ramadhan ni walau bermacam rintangan dan dugaan yang saban hari menimpa diri yang lemah ini. Semakin kuat cabaran, semakin kita bersabar dengan cabaran itu, semakin tinggilah darjat kita disisi Allah. Sebab setiap dugaan itu merupakan penyebab atau mehnah untuk kita mendapat keistimewaan disisi Allah azzawajalla. Dan setiap dugaan mahupun ujian itu bukanlah Allah turunkan ia dengan sia-sia, tapi kerana sayangnya Dia dan kerana Dia ingin memberikan kebaikan pada diri kita walau kadang-kadang kebaikan itu bukanlah kita nampak sekarang, tapi masa depan yang kita tidak ketahuinya. Allah jualah yang mengetahuinya.



Kepada senarai kat bawah ni, sila la jangan malu-malu letakkan gambar ni dalam blog masing-masing ye. Mana la tahu, bertambah ceria blog kalian semua. Sekurang-kurangnya ada jugak bahan untuk korang meng'update' blog tu. Tak la dibiarkan labah-labah duk buat sarang je. Lama-lama beranak pinak la labah-labah tu cik kak. Ye? hehe..sengihnampakgigi

Ni senarai mangsa-mangsa yang aku dah tapis dan
berjaya masuk ke peringkat final..

Mangsa 1 : Cik Muyassarah

Mangsa 2 : Cik Humaira
Mangsa 3 : Incik Kahfi8
Mangsa 4 : Adikku Incik Mizie
Mangsa 5 : Cik Misz Wahida87
Mangsa 6 : Eh, dah la tu. Peraturan tag ni sampai 5 orang je. Nak lawan tokey lak pakcik nih. Nak lebih-lebih, wat tag sendiri la..huhu..Baik boss !!:okay:

Kepada yang tak menjadi mangsa tu, maaf la ye. Mungkin boleh cuba dalam peringkat saringan lain pula nanti. Tu la, aku suruh korang nyanyi sodap-sodap tak nak. Ni tak, suara ngalahkan cik kam mengembek. Baik tak payah masuk..Muahahaha:ahaha: (gelak sejahat yang boleh)

* R I A N G K A N H A T I *

7 contengan diterima:

Cik Muya on September 15, 2008 at 3:09 AM said...

adessss.. jadi mangse petame lak tuhh huhu atas dasar apakah namaku jadi pilihan?? aduhai..
xpe2. syok gak.

Lisam on September 15, 2008 at 3:15 AM said...

atas dasar namamu yang menjadi pojaan hati dan sanubari kucing peliharaan jiran sebelah rumah kawanku yang dah berpindah ke sebelah rumah bekas ketua kampung arwah nenekku dulu..

muahahaha...

~Cinta Cukulet~ on September 15, 2008 at 6:40 AM said...

ni apa bulan posa pun mengata org cam cik kam ni..mintak maap cepat heheheh

Lisam on September 15, 2008 at 12:14 PM said...

maap cik cinta milo ais..maap cik-cik semua..maap incik-incik semua..

hehehe...

xckp pn cik kam***g, ckp cik kam je...;p

cikgu_eya on September 17, 2008 at 12:26 AM said...

HUHU.... sejak bilak pulak haiwan perliharaan ana ituh (cik kam) menjadi pojaan hatimu, inche lysam? ^^

Lisam on September 17, 2008 at 7:38 AM said...

sejak cikgu kasik tag ni kt ana lar..

aik, sejak bile plak cikgu menjalankan perniagaan memelihara cik kam ni..musykil2x..:p

Bashir IbnDzul on October 23, 2008 at 8:27 AM said...

salam.

la tak perasan pun kena tag. lupe mengupdate. baru nak letak.. sori.. hehe

 

© 2010 Antara Cita dan Cinta Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal